Support
Heeft u een vraag? Op deze website onder het hoofdmenu item 'Over VZVZ', vindt u de veelgestelde vragen over ZORG-ID.
Overzicht foutmeldingen
Heeft u een foutmelding ontvangen? Kijk hier hoe u dit op kunt lossen.
Storingen en developer support
Voor storingen en developer support verzoeken wij u het ZORG-ID Supportformulier zo compleet mogelijk in te vullen. Na het invullen ontvangt u een link in uw mailbox om uw verzoek te bevestigen. Wij kunnen pas daarna het verzoek verwerken.
Heeft u een prio 1 storing met ZORG-ID? Vul het ZORG-ID Supportformulier in én bel daarna met servicedesk Bizway: +31-172-263110.
ZORG-ID Supportformulier
Contactgegevens servicedesk:
Telefoon: +31-172-263110.
E-mail: (alleen wanneer supportformulier niet werkt!) support@ bizway.nl
Toelichting voor zorgaanbieders
Ervaart u problemen met ZORG-ID? Volgt u dan onderstaande stappen;
- Neem contact op met uw softwareleverancier van uw zorgapplicatie om u te helpen.
- Kan uw softwareleverancier u niet ondersteunen dan kunt u contact opnemen met Servicedesk Bizway via het ZORG-ID Supportformulier.
- Omdat wij de service van ZORG-ID steeds willen verbeteren, vernemen wij graag waarom de softwareleverancier u niet heeft kunnen helpen. U kunt dit toelichten in het ZORG-ID Supportformulier.
Toelichting voor softwareleveranciers
Naast het melden van storingen kunt u ondersteuning krijgen bij de implementatie. U vraagt hiervoor developer support aan, dit doet u ook via het ZORG-ID Supportformulier
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over ZORG-ID? We hebben de veelgestelde vragen in één overzicht gezet. Klik hier om naar deze vragen toe te gaan.
Algemene vragen
U kunt contact opnemen met zorg-id@vzvz.nl als uw vraag gaat over:
- Hoe kan ik voor het eerst aansluiten op ZORG-ID?
- ZORG-ID overeenkomst
- FQDN whitelist (softwareleveranciers en zorgaanbieders die ChipSoft gebruiken). Wilt u hier meer over lezen? Klik dan hier.
- Toegang tot GitHub ZORG-ID webservice
Wilt u functioneel aan de slag met ZORG-ID op de smartphone? Start dan hier.