Veelgestelde vragen

Wat als mijn vraag niet bij de veelgestelde vragen staat?

Wanneer uw specifieke vraag niet bij de veelgestelde vragen staat, lees dan onderstaande informatie om uw vraag op de juiste plek te kunnen stellen. 

Voor algemene vragen

U kunt contact opnemen met zorg-id@vzvz.nl als uw vraag gaat over:

  • Hoe kan ik voor het eerst aansluiten op ZORG-ID?
  • ZORG-ID overeenkomst
  • FQDN whitelist (softwareleveranciers en zorgaanbieders die ChipSoft gebruiken). Wilt u hier meer over lezen? Klik dan hier.
  • Toegang tot GitHub ZORG-ID webservice
     
Voor storingen en developer support 

Voor storingen en developer support verzoeken wij u het  ZORG-ID Supportformulier zo compleet mogelijk in te vullen. Na het invullen ontvangt u een link in uw mailbox om uw verzoek te bevestigen. Wij kunnen pas daarna het verzoek verwerken.

Heeft u een prio 1 storing met ZORG-ID? Vul het  ZORG-ID Supportformulier in én bel daarna met servicedesk Bizway: +31-172-263110.

Voor de servicedesk:

Telefoon: +31-172-263110. 
E-mail: support@bizway.nl

Toelichting voor zorgaanbieders

Ervaart u problemen met ZORG-ID? Volgt u dan onderstaande stappen;

  1. Neem contact op met uw softwareleverancier van uw zorgapplicatie om u te helpen.
  2. Kan uw softwareleverancier u niet ondersteunen dan kunt u contact opnemen met Servicedesk Bizway via het  ZORG-ID Supportformulier
  3. Omdat wij de service van ZORG-ID steeds willen verbeteren, vernemen wij graag waarom de softwareleverancier u niet heeft kunnen helpen. U kunt dit toelichten in het ZORG-ID Supportformulier. 
Toelichting voor softwareleveranciers

Naast het melden van storingen kunt u ondersteuning krijgen bij de implementatie. U vraagt hiervoor developer support aan, dit doet u ook via het ZORG-ID Supportformulier 

 Wilt u functioneel aan de slag met ZORG-ID op de smartphone? Start dan hier.