Support
Als u ZORG-ID in gebruik wilt nemen, neemt u eerst contact op met de softwareleverancier van uw zorgapplicatie.
Heeft u een vraag? Op deze website onder het hoofdmenu item 'Over VZVZ', vindt u de veelgestelde vragen over ZORG-ID.
Heeft u een vraag? Op deze website onder het hoofdmenu item 'Over VZVZ', vindt u de veelgestelde vragen over ZORG-ID.
Wilt u ZORG-ID in gebruik nemen? Neem dan contact op met de leverancier van uw zorginformatiesysteem.
Heeft u een technische storing of incident? Volgt u dan onderstaande stappen;
- Neem contact op met uw softwareleverancier van uw zorgapplicatie om u te helpen.
- Kan uw softwareleverancier u niet ondersteunen dan kunt u contact opnemen met Servicedesk Bizway. Als u gebruik maakt van de diensten van de Servicedesk dan wordt u de naam van uw softwareleveranciers van uw zorgapplicatie gevraagd en om een digitale support formulier in te vullen. Via deze link komt u bij het digitale formulier.
-
De Servicedesk Bizway is bereikbaar via onderstaand telefoonnummer en emailadres. Ze zijn regulier bereikbaar van 8 – 18 uur. Bij urgente storingen zijn ze 24 uur per dag/zeven dagen per week bereikbaar.
Servicedesk Bizway
Telefoon: +31-172-263110. U kiest voor de optie Workspace indien ZORG-ID niet als optie wordt genoemd.
E-mail: (alleen wanneer supportformulier niet werkt) support@ bizway.nl
Meest gestelde vragen
- Wilt u de laatste gebruikerssoftware downloaden? Deze vindt u hier.
- Wilt u de ZORG-ID webbrowsersoftware downloaden voor installatie op op uw werkplek? Uw softwareleverancier kan aangeven welke software u nodig heeft.
- Heeft u een andere vraag? Klik hier voor meer meest gestelde vragen.