Support

Als u ZORG-ID in gebruik wilt nemen, neemt u eerst contact op met de softwareleverancier van uw zorgapplicatie.

Heeft u een vraag? Op deze website onder het hoofdmenu item 'Over VZVZ', vindt u de veelgestelde vragen over ZORG-ID.

Wilt u ZORG-ID in gebruik nemen? Neem dan contact op met de leverancier van uw zorginformatiesysteem.

Heeft u een technische storing of incident? Volgt u dan onderstaande stappen;

  1. Neem contact op met uw softwareleverancier van uw zorgapplicatie om u te helpen.
  2. Kan uw softwareleverancier u niet ondersteunen dan kunt u contact opnemen met Servicedesk Bizway. Als u gebruik maakt van de diensten van de Servicedesk dan wordt u de naam van uw softwareleveranciers van uw zorgapplicatie gevraagd en om een digitale support formulier in te vullen. Via deze link komt u bij het digitale formulier.
  3. De Servicedesk Bizway is bereikbaar via onderstaand telefoonnummer en emailadres. Ze zijn regulier bereikbaar van 8 – 18 uur. Bij urgente storingen zijn ze 24 uur per dag/zeven dagen per week bereikbaar.

    Servicedesk Bizway 
    Telefoon: +31-172-263110. U kiest voor de optie Workspace indien ZORG-ID niet als optie wordt genoemd. 
    E-mail: (alleen wanneer supportformulier niet werkt) support@ bizway.nl

 

Meest gestelde vragen

  1. Wilt u de laatste gebruikerssoftware downloaden? Deze vindt u hier.
  2. Wilt u de ZORG-ID webbrowsersoftware downloaden voor installatie op op uw werkplek? Uw softwareleverancier kan aangeven welke software u nodig heeft.
  3. Heeft u een andere vraag? Klik hier voor meer meest gestelde vragen.